Beskrivelse
Den 6-sylindrede Deutz TCD med turbolader, intercooler og Common Rail opp til 1600 bar, bruker en injeksjonspumpe som er smurt av motoroljen; med SCR, DOC og passiv DPF-pakke for etterbehandling av eksos, kan den uttrykke ytelsen fullt ut, og garantere et spesifikt minimumsforbruk på bare 202 g/kWh, en verdi som, kombinert med dens 505 l monolittiske drivstofftankkapasitet, sikrer en ekstremt lang driftsrekkevidde.
Det passive dieselpartikkelfilteret som brukes i eksosetterbehandlingssystemet gir tre fordeler: ingen ekstra dieselinjeksjon for å rense filteret, mindre produksjon av varme og desidert raskere regenereringsoperasjoner sammenlignet med tradisjonelle filtre; for å spare tid og penger i full overensstemmelse med begrensningene pålagt av trinn V.
For transport på veien er en valgfri funksjon tilgjengelig med en spesiell fotkontroll som øker motorens bremsekapasitet med 40 %. Denne funksjonen, som genererer ekstra bremsekraft for å supplere den allerede imponerende retardasjonsvirkningen til en transmisjon med en hydraulisk komponent, reduserer slitasje betydelig og øker levetiden til komponentene i det konvensjonelle bremsesystemet.
Kontakt salgsavdelingen
Annonse laget:
Visninger: